@elin

tja e hos elin , ja slagga här :) igår bowla jag med klassen å grym som man e så fick man ju strike nåra gånger ;D och jag blev sjukt utmattad för jag körde åt sandra me för hon ville inte köra mer :) sen tog vi bussen hem så gick jag och mötte elin sen drog vi hem till henne för jag skulle äta å vi skulle fixa oss :P sen drog vi till stan å skulle kolla om dom hade fått in min väska men de hade dom inte så mina nycklar ser vi ju aldrig igen :( fuck de !!! sen drog vi till skärholmen och elin hitta en skit snygg jacka eller de va jag som hitta den men whatevaah .. sen drog vi till max å åt lite sådär sen drog vi hem igen och resten av kvällen vill jag inte prata om ... heh :| HAHAHAHA
c you later aligator eller hur man stavar :D
de e elin på bilden haha asså hon drev !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0