E & E och en jävla massa fett !

HELUUUEE!
kom nyss in typ, har varit med emma och elin :) Först vandra vi lite ute sen så va de så kallt så vi drog till elin och lyssna på musik och så haha :D men sen ville elin ut igen så vi satte oss i kina huset men då ville elin ha chips så då hämta vi pengar och gick och köpte det och drog hem till emma . först så åt vi pizza och så snacka emmas morsa om fett haha :) sen drog vi till emmas rum å snacka å åt chips å sånt  , de va trevligt :D de e sjukaste filmen på 3 an , jag fattar inte hur folk tänker när dom gör vissa filmer fan :P sjuka jävlar. jag vill fan ha mina pengar så ja kan köpa saker fan ! hatar att vara fattig :@ heh..åå de va en katt på tv jag hatar fan katter dom e så opålitliga, fula , skumma å helt dumma i skallen bara !! fast när jag va liten gilla jag fan min mormors katt XD HAHA men de va ett undantag ! :D


haha första bilden e på elin å emma :D och den andra e på mig :D så sjukt grymma ;D
men nu har jag inget mer att skriva så bye
C YA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0