choklad/mint glass !:O

hello.
kom nyss hem från talle boii , börja me att han skulle komma till mig för vi skulle ut å då kom alex me han me :D sen kommer emma bak på jespers moppe jag ba emma !!! :D:D åsen satt vi på min gård ett tag sen drog vi hem till talle åsen skulle emma hem ådå vare bara vi 3 kvar så softa vi lite till sen drog alex , sen fick ja veta en hemlighet !! :O mohaha sen drog ja me ! :) JUSTE ja va på sightseeing idag hahha fan va tråkigt de va satt på en båt i ungefär 2 timmar , somna till lite där ett tag me -.- men åt mycke godis sen när vi vänta på tåget å skulle hem så såg vi en fågel med bara ett ben !! sandra blev kär i den å mata den me mina chips ! haha sen vare någon som busringde mig -.- horungar sen så tränade jag på svennebanan låten på tåget ! har 2 mål i livet just nu XD
1. lära mig joddla !
2. lära mig svennebanan låten !
(a) heh.. MEN SKA ÄTA GLASS NU , de e fan choklad å mint glass :O
C ya u dirty bitches ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0