båt tur ?!

hejjj
de e bara skit på tv -.- fett irriterande , jag va med emma å elin idag på kvällen först kom elin så fixa jag mig sen så kom emma sen skulle vi dra någon stans så mötte vi talle alex å danne så vi snacka me dom lite , a och dom va ju sjuka i skallen XD alex å talle typ gjorde massa dissar till danne ? ;D aa sen drog vi till elin å softa där satt vid hennes data å rökte typ ? haha aa sen drog emma å jag drog typ en timme efter henne , sen när jag kom hem hade min mamma typ damp så jag blev sjukt pisst off fan hon har ju typ adhd ! aa iaf ska åka på typ en båt tur me klassen imorgon å typ se på stockholm man ba MEN JAAA !!! -.- fuck de , aja blir väll lite kul , ska vara i skolan kvart över 9 men kommer nog va där till halv för ja å sandra tar 7 över bussen :)
aja men whatevaah ;D ska dra simma lungt ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0